lördag, november 26, 2016

Totally dagvill

Efter några dagar ledigt blir man totalt dagvill. Igår fick jag för mig att det var söndag och idag kändes det likadant. Söndag men inte.

Dottern har träffat kompisar, sleepovern här fortsatte med friendsgiving hos en annan cheerleader, egentligen lunch. Ikväll var hon faktiskt trött och tackade nej till tre olika sammankomster, hon var hemma.

Och Sonen är kattvakt, har kollat en kompis katt. Nu ikväll har han åkt skridsko med kompisar, den lokala rinken öppnade igår.

Solnedgången ikväll var något extra. Maffig. Jag har börjat se serien The Crown på Netflix. Försökte få övriga familjen att se den med mig men det var ingen som nappade. Nu när jag sett fyra avsnitt kan jag konstatera att det är deras förlust. Det är en mycket bra serie om Drottning Elizabeth.

2 kommentarer:

Annika sa...

Tycker att Thankgivinglördagen alltid känns som söndag.
Skönt med långhelg, så härligt.
The Crown ja, men sååååå bra!! Vilken serie. Vi tittade på den alla tre i helgen.

eastcoastmom sa...

Har inte sett alla avsnitt ännu, har kommit till mitten ungefär. Vill inte att den ska ta slut för fort!