torsdag, oktober 27, 2016

SignUpGenius

Fixar. Har suttit en bra stund med SignUpGenius för att planera inför en cheer clinic som vi fixar med på Election Day. Och som jag är ansvarig för. Höll på ett bra tag fram och tillbaka innan jag förstod hur det fungerade in i minsta detalj. Meningen är att de som vill hjälpa till enkelt ska kunna skriva upp sig på en tid som passar dem via internet. Nu så. Hoppas jag.

Regn och lite snö. Jo faktiskt att det snöade på förmiddan. Lite lite. Sen har det regnat. Ganska mycket. Men gudarna ska veta att vi behöver regn.

Manchego. Det är ju favoritosten. Antingen lagrad tre månader eller sex. Inte mer, då blir den för stark. Den vi köper på Whole Foods är riktigt bra. Nästan som den i Madrid.

Städa. När jag dammsög idag kom jag att tänka på vilken skillnad det är vad gäller damm och katthår... På våren och sommaren är det som man vadar i kattpäls som katterna fäller. Nu på hösten knappt inget alls. Våra katter har mycket päls, ganska lång päls. Nu har de extra mycket.


Inga kommentarer: