torsdag, april 21, 2016

På hemmaplan

Samma strand som vanligt, att vara hemma känns bra. Självklart var jag ute imorse, vi har fantastiskt väder.

Katterna är helt överlyckliga att ha oss hemma igen. Vår granne har tagit bra hand om dem men imorse jamade båda utanför Sonens rum och hoppade sen spinnande upp i hans säng. Mysigt.

Jag har planterat blommor i några krukor, kunde inte vänta längre. Hoppas vi slipper frost nu.

Och Prince finns inte mer... Purple Rain och all musik från filmen var superstort när jag bodde i Los Angeles. "Dearly beloved, we have gathered here today to get through this thing called life."

1 kommentar:

Desiree sa...

Välkomna tillbaka hem, hemma bäst. Massor med intryck och information att sortera kan jag tänka mig. Din strand är alltid vacker. Så skönt att även sonen kunde hjälpa till att köra nu när han har körkort. Bra övning också håller jag med om. Hoppas ni får en härlig och skön helg på hemmaplan.
Kram!