torsdag, april 02, 2015

Halvdöd

Kanske fick jag hybris av det där spinningpasset igår för jag kände mig stark efteråt. Imorse bestämde jag mig för årets första löptur utomhus. Min vanliga 10K på asfalt. No problem.

Och jag tog mig runt men det kändes motigt. Nu på eftermiddan känns benen som stockar. Nåväl. Det var första gången, nästa tur blir bättre.

Lämnade in bilen för att byta olja och gick till Terrain under tiden. Man vill ha typ allt där! Nu hade fått in massor med växter att plantera ute och det såg så grönt och härligt ut.

Ikväll ska Ironman och jag på en fiskrestaurang. Får väl kalla det för date night, låter lite fancy.

2 kommentarer:

Annika sa...

Där har jag varit. DÅ jag och Lotta-Charlie träffades för att äta lunch då vi for hem från Boston och Cape Cod för 2 somrar sen. SÅ fint och SÅ mysigt. Förstår att ni gillar att hänga där!!! Önskar dig en riktigt Glad Påsk!!! Hoppas att Date "nighten" var god och trevlig!!

Charlie sa ... sa...

Terrain is always a good idea ;)