onsdag, oktober 08, 2014

Ett steg efter

Bra dag men det kändes som om jag låg ett par steg efter hela tiden.

Utom imorse. Hoppade över träningen och var i mataffären vid åtta redan. Typ jag och ett gäng pensionärer som handlade så tidigt.

Noterade att det var extra högt tidvatten när jag stannade till i stan, Saugatuck River var fylld till bredden. Jo jag hade sett på nyheterna att tidvattnet skulle vara högt, sånt spelar roll när man bor nära havet.

Sen lunch och bokklubb här hemma och för en gångs skull kunde alla komma. Jag gjorde laxpaj med spenat och äppelkaka till efterrätt. Gott.

4 kommentarer:

Annika sa...

Trevligt med bokklubb. Hur många är ni? Vilken bok läste ni?
Ibland är det bara så skönt att handla supertidigt, eller väldigt sent.

eva i dalarna sa...

Jag undrar också vilken bok ni läst. Läser ni på engelska eller svenska?

eastcoastmom sa...

Vi är tio stycken, läste Me Before You, av Jojo Moyes.

eastcoastmom sa...

Vi läser alltid på engelska, svårt att få tag på svenska böcker här... Boken var Me Before You, jättebra!