tisdag, juli 01, 2014

Klippt x 3


Igår blev Sonen sommarklippt, en del mer än han brukar. Och idag var det Dottern och jag som klippte till. Skönt att få det gjort.

Träffade Bästa S på ett café för frukost på morgonen, hon har lovat titta till huset och ta in post när vi ska på roadtrip nästa vecka. Det har smällt till och blivit riktigt varmt idag, luftfuktigheten är heller inte så behaglig.

Dagens glada: vi hittade våtdräkter till båda kidsen till ett hyfsat pris. Jättebra. Särskilt som vi var lite nedslagna igår då vi gjorde bottennapp i två olika stora sportbutiker vad gällde just våtdräkter.

6 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

Skönt att klippa sig nu till sommaren!

KRAM

Madeleine i USA sa...

Jag upplever att håret växer så det knakar i solen och värmen och jag håller med om att det är supernice att få håret klippt.
Ha en fin kväll!

Desiree sa...

Ja det är skönt att klippa sig speciellt om det är varmt och fuktigt. Bra att ha hittat någon som kan kolla till huset lite medan ni är borta. Frukostdater gillar jag. Alltid trevligt.
Kram!

eastcoastmom sa...

Det är effektivt med frukostdate, två flugor i en smäll!

eastcoastmom sa...

Fast jag klippte ju inte så mycket...

eastcoastmom sa...

Det SER ju snyggare ut med fräscha toppar!