torsdag, april 03, 2014

Tuffare spinning

Solen! Ja där kom den, solen alltså. Fåglarna har fått totalfnatt och jordekorrarna - såna där söta med randiga ryggar - dansar omkring på gräsmattan.

Ny spinning. Ett gruppträningspass blir ju inte bättre än tränaren och jag tycker inte jag blir tillräckligt svettig av de pass jag gått på hittills. Idag testade jag ett annat spinningpass, med annan instruktör, och det var mycket bättre! Ska det vara så ska det vara. Liksom.

Sockar. Sonen har nya favoritsockar, men eftersom han bara har tre par var det fasligt tvättande på de där sockarna. Han använder två par per dag... igår for jag omkring och letade likadana men hittade inte några i de fyra sportbutiker jag försökte med. Imorse kollade jag Amazon på internet och där fanns de såklart, Amazon har allt. Klick. Tack. Och pust.

Matte. Glad och stolt Dotter här igår som kom hem med senaste matteprovet, 99.5% rätt. Bra jobbat, tjejen!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är Amazon fantastiskt?! Tycker ofta det är så att man letar efter något överallt och till slut kollar man Amazon och inser att man borde beställt där från början, då hade man sparat både tid och bensinpengar.

Desiree sa...

Härligt med solsken och knallblå himmel. Hoppas det fina vädret fortsätter under helgen. Låter bra att du har hittat rätt spinningpass som är tillräckligt utmanande. Spinning ska var tufft och svettigt.
Stort grattis till din dotter. Superduktigt!

Miss Marie sa...

Jag är alltid så imponerad av de som är duktiga på matte, eftersom jag själv är så fruktansvärt dålig på det. Bra jobbat, tjejen!

Håller med, på Amazon hittar man allt!

Annika sa...

Nu är vädret fint, även om det ser lite mulet ut idag. Regn som hotar, men så ska det ju vara på våren.
Amazon ja, där finns precis ALLT. Som jag älskar Amazon.
Också impad av matten, jag är ju usel på ALL räkning själv, så jag impas alltid av mattehjärnor!
trevlig helg!!

Liz sa...

Harligt att det gar sa bra i matte for dottern! Det ar nagot av det viktigaste tycker jag, och jag ar sa glad att Cassie kommer hem med bra betyg och fixar den, da den verkligen inte alltid ar latt...

Skont att du hittade det du sokte pa Amazon, jag ar nog den sista i varlden som faktiskt aldrig har handlat via Amazon...haha, jag vet jag erkanner!! Det kanns lite som det ar en farlig box att oppna, sa mycket man helt plotsligt VILL HA!! :)
Kram