fredag, oktober 18, 2013

Blå himmel och härlig sol

Enligt väderprognosen ska det här vara varmaste dagen på 10 dagar, framåt ska det faktiskt hålla sig under 20 grC. Halleluja! tycker jag som vill börja använda höstkläder.

Dottern har två kompisar här hemma efter skolan. De kollar en massa Say Yes To The Dress. Sånt tolvåringar gillar. Och diskuterar morgondagens party med Halloweentema, de är inbjudna till.

Min träning? Jodå det gick bara bra, spinning var perfekt för min onda vad. Jag har stretchat en massa, det blir nog bra det här. Ska vila i helgen.

1 kommentar:

Desiree sa...

Skönt att vaden känns ok och att det funkade fint med spinningen. Här ska det också bli fint imorgon och hela 21 grader. Jag njuter till fullo. Idag har också varit en fin dag som varit solig och rätt varm även om det var dimmigt och lite kyligt imorse.
Trevlig helg.