torsdag, augusti 08, 2013

Lista på sommaren

Småkusiner. Varje sommar åker jag och barnen ner några dagar till Skåne och hälsar på min lillebror med familj. Det är alltid lika kul att se hur roligt kusinerna har tillsammans. De lekte kull runt huset. Badade massor. Tjejerna hade picknick och killarna seglade - fast det var dåligt med vind - och spelade Minecraft.

Ingen shopping. Det känns konstigt, men i år kommer jag resa hem från semestern i Sverige utan att ha shoppat nåt. Känner faktiskt inget behov av att shoppa.

Hårklippning. Idag klippte jag tre cm. Riktigt slitna toppar. Just som jag tyckte att håret var perfekt längd insåg jag att det måste klippas för att se snyggare ut. För två år sen hade jag en lång pageklippning, nu ser jag väldigt annorlunda ut med ganska långt hår. Gillar förändringen!

4 kommentarer:

Annie sa...

Vad roligt att höra att ni njuter lite av Skåne under Sverigevistelsen :-)

Desiree sa...

Kul att kusingänget har så skoj ihop. Helt otroligt att du lyckas ta dig från Svedala utan att shoppa något. Jag passar på att shoppa på mig då jag är där eller i USA för att jag dels hittar mina favoritbutiker och dels för att det är bra mycket mer prisvärt än att handla här i Schweiz.
Ha det bra och njut av sista dagarna i Sverige.
Kram!

Desiree sa...

Kul att kusingänget har så skoj ihop. Helt otroligt att du lyckas ta dig från Svedala utan att shoppa något. Jag passar på att shoppa på mig då jag är där eller i USA för att jag dels hittar mina favoritbutiker och dels för att det är bra mycket mer prisvärt än att handla här i Schweiz.
Ha det bra och njut av sista dagarna i Sverige.
Kram!

Charlie sa ... sa...

Jag klippte mig för ett tag sedan, så skönt. Shoppinglusten är lite borta hos mig med. Kommer mest hem med mat numera ;)

Ha en fin helg
xx