söndag, april 21, 2013

Nagellack i rosa

Den här färgen heter Splash of Grenadine och är nåt mitt emellan rosa och lila. Jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag gillar den eller inte.

Dottern är betydligt bättre idag, hon har matlust och just nu bakar hon choc chip cookies.

Sonen hänger framför datorn och gör nån läxa i geografi där de ska analysera olika aspekter av makt. Verkar komplicerat men nyttigt.

Ironman är på ett race i mountainbike, han ser det som ett genrep inför det tuffa racet i Ronda om några veckor. Lite smågalen måste han nog vara för att göra såna saker.

7 kommentarer:

Martina sa...

Snygg färg!
Kram

Anonym sa...

Snyggt och vårlikt.

Sussa

Desiree sa...

Jag tycker den är läcker denna färgen. Kul med teaterföreställningen igår. Skönt att din dotter mår bättre och att det gick över snabbt.
Kram!

Marina sa...

Fascinerande namn på färgen, "splash of grenaldin"...

Charlie sa ... sa...

Love it!

Tulipa sa...

Hej!

Tack för din hälsning!
Blusen är av märket custommade.

Önskar dig en härlig ny vårvecka!

Mariette

Annika sa...

Jamen det är en fin färg.
Köpte också lite nya Essielack våren till ära. De sitter verkligen BRA!!
Ha en fin måndag!