söndag, mars 03, 2013

A litte late to the party

Den här filmen har jag velat se länge, eller sen den hade premiär i slutet av 2011 i varje fall. Clooney fick en Oscar för huvudrollen. Jag köpte filmen på dvd för nån månad sen, råkade se den på superrea på Carrefour.

Ikväll såg vi den äntligen, Ironman och jag. Och filmen var precis så bra som jag hoppades. Full poäng.

Annars. Vanlig söndag. Läxor. Dottern hade en kompis här några timmar. Ironman cyklade mountainbike många timmar, han har ett tufft mountainbike-race i södra Spanien om några månader. Och så Vätternrundan i juni. Jodå han tränar en del.

Ikväll har vi så smått planerat vårens och sommarens resor. Yay! säger jag bara.

4 kommentarer:

Saltistjejen sa...

Jag gillade den också mycket!
Låter som ni haft en skön söndag. Härligt också att ni håller på med sommarplaneringen!
Kram!

Desiree sa...

Den gillade jag också mycket. Härlig film med mycket humor. Låter som om våren och sommaren kommer bjuda på en hel del att se fram emot :-)
Kram!

Annika sa...

Ja, den är verkligen SÅ otroligt bra den filmen!
Stark!
Skönt att sommaren planer börjar bena ut sig. DET kan jag inte säga att de gör här...
Kram!

Anonym sa...

Bra tips! Ska se om den finns på vår nya fina apple TV.
KRAM