lördag, februari 23, 2013

This is like hardcore drugs...

Vilken otrolig miss jag gjorde igår. Pratade med bästa Norrländskan om mörk choklad och om att ingen av oss egentligen tyckte om det.

Men det finns ju undantag. Förstås.

Den här chokladen med saltflingor och 70 procent kakao. Oh. My. Lord.

Det här är som värsta knarket för mig. Kan mycket väl vara bästa chokladen någonsin.

Nu: Gäster och familj som smällt i sig en massa amerikanska pancakes - för att det är så gott! - snart blir det Madrid för gästerna och delar av familjen, jag tar med Dottern till hennes tretimmars cheerleading.

4 kommentarer:

Mrs Oikari sa...

Håller med! Bästa chokladen! Och nu blev jag grymt sugen... Bu :(

Susanne sa...

Jag vet, galet gott!

eastcoastmom sa...

Like crack cocaine... Farligt.

Desiree sa...

Den där chokladen är så attans god! Jag håller helt med dig. Den är som knark för mig också. Sött, salt och mörk choklad är en gudomlig kombination :-)

Ha en trevlig fortsättning på helgen. Låter gott att starta dagen med en rejäl laddning med amerikanska pannkakor.