söndag, januari 13, 2013

Swedish princess

Inte helt otippat egentligen, spanska Hola! rapporterar gärna om europeiska kungahus, var bilderna på Prinsessan Madeleine i skvallertidningen.

Jo den är bra för min spanska, så jag köper den ibland.

Hursomhelst. Superlugn söndag. Vissa har cyklat långt. Nån annan har gjort yoga. Och två familjemedlemmar har ägnat dagen åt läxor.

Nu är det dessert på gång. Dottern har bakat muffins med hallon och blåbär och ska servera dem med vispad grädde.

Jag vet. Perfekt sätt att avsluta en söndag.

5 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

Hola! gillar jag att bläddra i ;)


Skön söndag ni har. Jag har lobbat för äppelkaka med mandelmassa till ikväll - och vispad grädde.

xx

eastcoastmom sa...

Den där äppelkakan låter fantastisk!

Bodil sa...

Låter ju gott med muffins med hallon och blåbär.
Ha en fin måndag!
Kram Bodil.

Anonym sa...

Pluggar också franska med skvaller ;-*)
KRAM

Martina sa...

Later som en skön söndag. Och mums för desserten!
Kramar