söndag, december 30, 2012

The sun always sets

Alla var för trötta för att orka med New York idag. Helt ok faktiskt. Vi har haft en skön dag här hemma i södra CT.

En sväng på Main Street. Maken shoppade på J Crew och jag invigde min nya vita dunjacka från Lands End.

Sen lunch på klassiska deli'n. Alla nöjda och mätta och senare promenad utmed havet. Snö och kallt och vackert.

Ikväll har vi middag med världens bästa grannar och kollar för mycket amerikansk fotboll på tv. Det känns bra, som vanligt. Som hemma.

Can't wish for more.

6 kommentarer:

Liz sa...

Ser ut som om ni har det alldeles underbart "hemma". Vill passa pa att onska dig och din familj ett riktigt gott slut och ett underbart gott nytt ar! Stor kram

Desiree sa...

Helt otroliga mängder snö ni fått. Skönt att familjen kom hem välbehålla efter stormen. Vill önska dig ett riktigt Gott Nytt År!
Kramar!

S sa...

Ser inte helt fel ut att vara hemma i CT, vackert! Och skönt :) Önskar dig och din familj ett gott nytt år och en härlig nyårsafton.

eastcoastmom sa...

Tack alla fina bloggvänner! Gott Nytt till er!

Annika sa...

Gott Nytt År!
Förstår att det måste vara mysigt att vara hemma i CT igen!

Sarah sa...

Hej, jag såg ett inlägg du hade gjort på familjeliv.se för några
år sedan där du tipsade om att kolla efter lägenheter till salu i New York på denna länken: www.nytimes.com/pages/realestate/index.html

Jag har nu en fråga som jag undrar om du kan svara på. På sidan finns det flera lägenheter där priset står vara runt 3000 dollar, vilket låter väldigt orimligt för en lägenhet. Så min fråga är om du vet hur de menar. Är det hyra? Det skulle ju vara mer logiskt men det är ju lägenheter till salu man har sökt på och på vissa av annonserna står det "for sale". Eller är det någon form av delbetalning?

Du behöver inte publicera den här kommentaren men om du har tid kan du väl svara mig på whataboutme@hotmail.se.
Kom inte på något annat sätt att kontakta dig.

Tacksam för svar!