tisdag, december 11, 2012

New watch

Batteriet i min klocka har lagt av sen nån vecka tillbaka. Irriterande.

Än värre är att det tydligen tar en månad att få ett nytt batteri. Om man som jag envisas med att få det gjort ordentligt, perfekt vattentätt och allt, hos en urmakare som byter batterier på just såna märkesklockor. Galet.

Så medan jag funderar på det med batteri köpte jag en ny klocka i budgetklass, € 85. Faktiskt nästan likadan som Sonen fick när han fyllde tonåring i våras.

Jag ❤ min nya klocka.

4 kommentarer:

Martina sa...

En manad för att fa ett nytt batteri till klockan! Snacka om manana, manana!
Förstar att du köpte en ny klocka under tiden.
Kramar

Charlie sa ... sa...

Snygg! Gillar större klockor. Är sugen på en själv.

Kram!

Anonym sa...

Cool watch! Bra beslut.

Desiree sa...

Snygg, stilren och sportig. Gillar den.
Kram!