torsdag, november 22, 2012

Magnets and some serious bragging

Jag är en tvivlare när det handlar om icke-traditionell medicin. Big time. Men en väninna tycker att hon mår mycket bättre av magnetarmband och idag var jag med när hon köpte ett. Hittade det här armbandet, med magneter, och det var verkligen min stil. Så.

Nu har jag inga direkta krämpor som jag behöver kurera, men om de där magneterna kan få mig att sova bättre och vara piggare, då är jag nöjd. Hur som helst så gillar jag designen.

Nu dags för lite skryt: Den där tsunami-rapporten som Sonen gjorde som grupparbete - och han faktiskt redigerade helt själv - tyckte jag blev jättebra. De hade lagt upp det hela som en breaking news från BBC. Idag frågade de läraren vad han tyckte... och han sa att deras rapport var i en klass för sig, "totally superior and had way more and better information than the others" och att han visat den för rektorn som också var imponerad.

Glada föräldrar här idag! (well, Ironman är i Italien men han är såklart stolt han med)

4 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

Wow, grattis! Så bra jobbat och fantastisk feedback.

Armandet är jättefint. Du måste berätta om du känner skillnad när du använt det ett tag.

Happy Thanksgiving o kram!

eastcoastmom sa...

Tack! Deras lilla newscast är så bra att man liksom hoppar till!
Återkommer om armbandet, jag gillar verkligen designen hur som helst.
Happy Turkey day! Saknar att fira...

Desiree sa...

Härligt! Åh vad kul. Du får sträcka på dig lite extra och vara mycket stolt förälder då sonen din varit så duktig. Kul!
Grattis till din son.
Kram!

Saltistjejen sa...

Superkul!!! Grattis! Till sonen och hans jobb. Så roligt när ens arbete lönar sig. :-)
Och bra att ni är stolta!!! :-)
Armbandet var fint också. Även om jag också är en sådan där lite småtrist naturvetare/vetenskapsman och inte alltid köper alternativa grejer. ;-9
Kram!