söndag, november 25, 2012

Early Christmas present

Tidig julklapp till mig själv: en digital prenumeration på New York Times.

Har saknat att kunna läsa hur mycket jag vill av tidningen, den som inte är prenumerant kan bara läsa 10 artiklar per månad. När vi bodde i Connecticut hade vi NY Times som morgontidning på helgerna, det kändes lyxigt att kunna ta del av den enorma tidningen till frukost. Alltid bra artiklar och ett njutbart språk.

Nu har jag tidningen igen, på datorn och i min gamla iPhone.

Lycka för mig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Älskar tidningar i alla former! Förstår preciiis hur du känner. Vi har haft en prenumeration på IHT här, men det funkar inte 100 då den kommer med posten. Och franska tidningar blir nog inte direkt lästa av maken...
Men så ljuvligt med en tjock söndagstidning. Får inhandlas samtidigt med brödet på söndagarna helt enkelt :)
KRAM

Desiree sa...

Vilken bra present som du kan njuta av varje dag under en lång tid framöver.
Kram!

eastcoastmom sa...

Solfors: Jag var den där tioåringen som smög upp tidigast i familjen och läste morgontidningen på lördagarna. Så har det fortsatt.

Desiree: NY Times är verkligen njutning för mig! Love it!