måndag, oktober 01, 2012

Winter school uniform


Första oktober innebär att barnen ska ha vinter uniform. Nu är det skjorta och slips för Sonen, varje dag. Kan verka tråkigt men jag lovar att man sparar både tid och pengar med skoluniform. Det trodde jag inte när barnen började privatskolan här för ett år sen.

We like!

Ironman är i Berlin och jag håller ställningarna här hemma som vanligt. Verkar förresten som om höstvädret kom av sig, nu ska det bli runt 25 grC igen. Typiskt, jag som vill använda höstkläder.

3 kommentarer:

ExPIAtriate sa...

Stiligt med slips! jag gillar ocksa uniform, sa praktiskt. Inget tjafs om vad man ska ha pa sig och ingen som blir retad for att man har "fel" klader!

Desiree sa...

Ser snyggt ut. Hur skiljer sig vinter från sommar uniformen? Eller har de ingen uniform under sommaren?
Kram!

Emma sa...

Det där kan jag nog hålla med om, tänk vad mycket tjafs det var om rätt märken på skolgården...