fredag, augusti 19, 2011

Liten jag-mötte-Lassie, typ

Så vi var på middag igår kväll, hos Makens chef som bor i Tribeca. New York City såklart.

Killen bor i ett riktigt coolt loft, stort, öppet, 3.5 meter takhöjd och stora fönster. Jag känner få killar med sån koll på mode, film och nutid. Svårt häftig. Vi har känt honom sen vår tid i Brasilien.

Det är en doorman building, en dörrvakt finns vid porten dygnet runt.

När vi anlände satt två kostymklädda killar vid ingången, det verkade som om de väntade på något.

Nu förstår jag att det var livvakter.

I husets penthouse bor Jay Z och Beyonce.

(jag har åkt samma hiss som de! men närmre än så kom jag såklart inte)

Det var min jag-mötte-Lassie.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Man undrar ju lite nyfiket vad din man jobbar med? :-)

Cari sa...

Alltid lika roligt med dessa "jag mötte Lassie". :-)

eastcoastmom sa...

Anonym:
Han jobbar inom finans. Inget häftigt egentligen.

Cari:
Gillar också Lassie-historier!