måndag, januari 31, 2011

Imorgon är det mitt fel

... om väninnan har träningsvärk from hell.

För det var jag som tyckte hon skulle testa kickboxing tillsammans med mig idag på morgonen.

Bra träning men vår kordination var sådär. Jag som brukade köra superkomplicerade pass men det var länge sen förstås. Faktiskt har jag inte gjort något träningspass som kräver kordination sen vi flyttade från Sao Paulo. Så det var ju på tiden.

När jag kom ut från gymet ringde Sonen och sa att han glömt sin gympapåse, jag gjorde en snabb utryckning med leverans till skolan. Det funkar inte riktigt att säga att jag glömde, inte nu på Middle School, allt sånt räknas in i betyget och han vill verkligen vara så bra han kan i skolan.

Nästa vinterstorm väntas imorgon tisdag. Snö och isregn om vartannat. Kan bli ganska spännande.

3 kommentarer:

Anki sa...

Ni har mer snö än oss - helt otroligt, hoppas allt är bra! Vi har firat 9åring i en vecka snart, nu är det över.
Kram

eastcoastmom sa...

Vi har FÖR MYCKET snö.

Å vi saknar er, hade varit kul att fira 9-åringen IRL!

Martina sa...

Åh vilken konstig längtan tillbaka till New Haven och Connecticut jag fick nu när jag snubblade in på din blogg under en "läs en blogg, välj en av bloggarens favoriter och ta dig vidare i blogosfären"-stunder :-)
(Om jag inte missminner mig så har vi stött på varandra förr via USA-tråden!)