lördag, maj 08, 2010

Doing the Macarena

Foto: via iPhone, eastcoastmom

Att 12 nioåringar kan vara så vilda, det är ganska otroligt. Söta gulliga väluppfostrade tjejer, javisst. Men också sanslöst hoppiga och uppe i varv, speedade.

Som tur var hade jag hjälp av bästa Revisorn, (finlandssvenska M), och hennes äldre dotter med kompis. Utan dem hade det blivit kaos.

Nu blev det riktigt bra: dans med olika danslekar, avbrott för pizza och glass i stora lass, dans igen.

Fick just mail från Maken som rapporterade från nån bar i Madrid: Almodovar just walked in.

Då blev jag lite avis. Faktiskt.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Jag hade också blivit avis -OM jag överhuvudtaget känt igen Almodovar, ha ha. Kunde maken smygfota med mobilen ;-)? Kul med disco-party, det var ett bra tips! Dansade de verkligen hela tiden, utom när de åt då, eller hade ni andra aktiviteter också? Kram!

eastcoastmom sa...

Jag hade alla gånger känt igen Almodovar!