onsdag, februari 20, 2008

Lion King!

Imorse hade Dottern 38.8 när hon vaknade, innan hon ens stigit ur sängen. Hon fick febernedsättande och blev ganska pigg så jag tog faktiskt med henne till New York. Annars hade jag och hon stannat hemma.

Lion King på Broadway var helt magnifik. Vilken uppsättning! Barnen satt helt trollbundna. Mot slutet var Dottern trött och kokande varm i pannan, hög feber. Hon sov mest på tåget hem och hade ingen matlust väl hemma.

Jag är också förkyld, för jag tror det är en vanlig förkylning vi har trots allt, så jag ska fortsätta med antibiotikan i förebyggande syfte tyckte tandläkaren när jag var på återbesök igår.

Men vi har varit på Broadway, tra-la-la...

1 kommentar:

Unknown sa...

De har satt upp den i Paris sâ jag ska bestâlla biljetter till sonens födelsedag i augusti. Krya pâ kram till dottern.