fredag, januari 25, 2008

Mycket lekande

Efter skolan idag har båda barnen playdates, de följer med sina kompisar hem på bussen och så hämtar jag dem sen vid halv sex eller lite tidigare. Såna här dagar blir mina dagar jättelånga, så jag försöker oftast passa på att göra något som tar mycket tid. Idag tänker jag åka til IKEA, vi har öppnat sista kaffet från Sverige i somras och IKEA har svenskt kaffe. Inte favoritkaffet, men det får duga.

Listan på grejer att köpa på IKEA är som vanligt lång och man hittar alltid annat man inte visste att man behöver när man väl är där. Men kul är det.

2 kommentarer:

Sporty Spice sa...

Åker du till IKEA i New Haven? Hur lång tid tar det för dig att åka dit? För mig tar det 20 minuter - vi kan kanske ta en IKEA-fika någon gång?

eastcoastmom sa...

New Haven, ja, det öppnade ett halvår efter att vi flyttat hit, innan fick man åka till New Jersey!

Det tar ungefär en halvtimme, beror på trafiken. Absolut, vore helkul att träffas där nångång!