söndag, oktober 09, 2005

Jodå

vi mår så bra men det har varit mycket. Och det är som bo i storfamilj med brorsan och hans familj här, bra på många sätt, men otroligt vad det är stökigt här, barnen går fram som en orkan genom huset, mina egna är värst. Som alltid.

Vi var i Stamford mall idag, jag hittade en grön tröja på Anne Taylor loft som jag tänkte köpa för några veckor sen, nu var den nedsatt från 49 dollar till 29, så jag slog till. Sen var vi på Maritime Aquarium i Norwalk, barnen var jätteglada, lille kusinen F imponerad av hajarna.

Igår lördag regnade hela dagen, verkligen hela dagen. Idag har det duggregnat vid några tillfällen. Det varma fuktiga vädret är äntligen borta, imorse var det 15 grC när vi vaknade, helskönt.

Jag skulle lagt mig tidigt, istället såg jag en DVD som ajg beställt via Netflix, filmen var The Station Agent, riktigt bra. Nu ska jag sova. Nu.

Inga kommentarer: