måndag, augusti 22, 2005

Att välja stenar

Utsövda barn, hur skönt som helst, alltså minimalt med gnäll idag. Åkte till ett showroom för att välja sten till terassen vi just påbörjat utanför köket, eller den är mellan köket och tv-rummet ungefär. Det var riktigt svårt att välja men jag lyckades till slut.

På em gick barnen och jag till stranden, hade bestämt träff med en av Gs kompisar, O med mamma S och storasyster F, som nu är hemma efter semestern. Barnen var på bästa humör. 30 grader varmt, ändå inte fullt så klibbigt fuktigt ute.

Imorgon fyller jag år, men det firar vi nog inte.

1 kommentar:

ste-pha-nie sa...

Happy Birthday ! :)

Hoppas att du har en alldeles skön dag.

PS. Du frågade om dieten... Jag kommer nog att berätta mer i följande bloginlägg, men jag har inget emot att skriva ett mejl till dig med mera information. Skicka ett email till mig: tifty (at) cox (dot) net so skriver jag tillbaka.
Kram,
Stephanie