torsdag, mars 03, 2005

Trötter

jo, om jag sov ordentligt på nätterna, då skulle jag vara pigg. Men det är ju helt värdelöst att vakna innan 5 på morgonen och inte kunna somna om. Dessvärre händer det ganska ofta. Idag vaknade också A, jag hörde henne hojta till, trodde hon somnade om men det gjorde hon tydligen inte, istället väckte hon storebror. Hm... jag hämtade henne och hoppades att hon skulle somna om hos oss, men icke. Inte heller G somnade om, tror jag. Strax innan väckarklockan skulle ringt tassade G in hos oss och jag stämgde av klockan innan den ringde. Huvudvärk och trött, jag såg ut som om jag sovit typ två timmar under natten, inte mer.

Full fart på kidsen. G skulle ha pyjamas och silly hat-day, de firade Dr Seuss födelsedag. Snabbt fixade vi en knasig hatt till G, tog en gammal hatt pappa K köpt på golfklubben i Sao Paulo och dekorerade den med reflex, liten dinosaur, några halsband, jo nog blev den tokig, G var mycket nöjd.

Besök av C med hennes killar på em. Länge sen vi sågs. Nu är det bara en månad tills de flyttar till Singapore, spännande för dem och trist att förlora trevliga vänner. (Men sånt är livet vi lever, många avsked blir det)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vakna tidigt på morgonen när man precis kommit tillbaka från Sverige och inte kunna somna om... vad är det om inte jetlag :)
Vad skönt att resan gick så bra, det är smidigt att kunna flyga direkt!