onsdag, mars 23, 2005

En mellandag

Barnen sov på morgonen! De har vaknat så tidigt nu i två veckors tid, men idag fick jag väcka dem vi gamla vanliga tiden 7.10. Om det beror på att de egentligen behöver sova så länge eller om de är lite förkylda, det har jag ingen aning om. Ganska glada i alla fall och de äter frukost! Dubbelt så mycket frukost mot vad de gjort förut. Innan fick jag tjata för att de skulle äta en rostad brödskiva och dricka lite chokladmjölk. Nu slukar de del ett av frukosten och hojtar sen efter yoghurt med honung eller flingor och mjölk. Kanske är de inne i nån slags tillväxtfas.

O följde med G hem efter skolan, de hade kul och ljudnivån nådde nya höga nivåer.

Jag tränade styrka när jag lämnat A, sprang en sväng på rullbandet först. Det är ganska skönt med styrka, det känns att man tar ut musklerna.

Inga kommentarer: