fredag, februari 18, 2005

Till Sverige vi drar!

Utan att ha kontrollerat tempen på A, det blir såna protetster att jag inte vill om det inte är supernödvändigt, är allmäntillståndet sånt att hon helt klart kan resa idag. Inte speciellt varm om pannan, pigg, ligger inte, klagar inte över att hon fryser. Kanske har hon sån där variant av sjukdom där hon har hög feber varannan dag, det har de haft förut kidsen.

Så, resväskorna är packade men inte stängda. Ska fixa lunch, plättar, och sen hämta G lite tidigare fr skolan.

och sen... ja sen drar vi till Sverige. Ska träffa S på måndag kväll, i hennes nya lägh, jättekul. Sen hoppas jag på flera träffar måndag och tisdag, på söndag träffar vi barnens kusiner och farbror G med sambo. Om jag hinner uppdaterar jag i Sverige, annars är jag tillbaka i början av mars.

Over and out.

Inga kommentarer: