torsdag, februari 10, 2005

Köpt returbiljett

Nu har jag betalat returbiljetten från Sverige, och samtidigt bokat resan till Sverige i sommar, den 6 juli åker jag och barnen. Tänkte det kunde vara kul att fira 4.e juli, nationaldagen, här. Det är så skönt att åka till Sverige nu, inget stress för att man behöver handla en massa som inte går att få tag på där vi bor, som det var i Tjeckien och Brasilien. Här i USA finns ju allt, bara man betalar.

Lilla A är fortfarande labil men de tär nog övergående. Hon har nu somnat själv i sin säng i en veckas tid, jag har lovat att hon ska få en present imorgon för att hon är så duktig. Självklart ska ju då storebror G ha nåt också, så vi har sagt att han får en present för att han jobbar så bra i skolan, och det gör han vekligen. Igår skrev han namnet på alla sina klasskompisar, gjorde valentin-kort till alla.

Tänk att det redan är torsdag, nästan bara en vecka tills vi reser! K ska ju vara hemma, han får lite semester från oss, kan han behöva (men jag då?!!) På lördag eller söndag ska jag ha en dag för mig själv på Manhattan, gissa hur skönt det ska bli.

Inga kommentarer: